pondělí 25. června 2012

fly fly, baby don't cry.


Celý víkend se v naší rodině prožíval ve znamení hádek a psycha. Máma zase dělala scény a hádala se s tátou, klasika. Nejprve v sobotu, což se poměrně brzo uklidnilo, ale teprve včera to mělo ty "správný grády". Táta práskl dveřma a odjel se projet na kole, což mámě připadalo jako "útěk za milenkou" a tak chytla snad ještě většího rapla, ale jelikož už jsem zbyla doma jen já, tak si ho vylila na mě. Ale mě to nechalo naprosto chladnou, přece jen je to jejich problém. Asi o dvě-tři hodiny později táta přijel a dělal jakoby nic. On to umí dobře zahrát do outu a to pokaždý (bez ironie). A bylo ticho po pěšině.

Jelikož jsem už měla včera hlavu jako pátrací balon, šla jsem ven s M. Nejdřív sme čorovali třešně snad po celým městě, pak sme zašli do penáče pro nanuky a sedli jsme si u místního kruháku a koukali na stav českých aut a Martin se mě furt ptal "oktávka nebo superb?". Opět jsem ze sebe udělala debila (síla zvyku, nestěžuju si). Jo a především netuším, kde češi berou peníze na tak krásná auta. Asi všichni vyhrávaj ve sportce.

Jinak si neustále pouštím do uší kapelu Awolnation. Jsou fajn.



3 komentáře:

  1. Zvláštní, ani sem při těch hádkách nemusela být a přesto vím všechno a mám z toho hlavu taky jako pátrací balon :D máma mi vše psala v smskách.

    OdpovědětVymazat
  2. jejdamene to je ale pochmurný příspěvek. Je mi to líto, že to máš teď doma těžký! Ale asi každý to zná.. vždycky jsou horší a lepší šasy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, nic si z toho nedělám, moc děkuji:)

      Vymazat