úterý 19. června 2012

JAMROCK 2012


Ta nejlepší akce, nejlepší vzpomínky, léto, pivo, přátelé.

Již po čtvrté jsme navštívili již 5. ročník festivalu JamRock v Žamberku, který se konal  14. - 16. 6. 2012. Každý rok se na něj těším a nedovedu si bez něj léto představit, vždycky mi odstartuje takovou tu tradiční letní náladu a já se tam vyblbnu jako malej harant. 



Letos bylo opravdu úžasný počasí. První den jsme sice strávili v holinkách a bahýnku, ale jelikož nepršelo, na náladě mi to neubralo a poznali jsme naprosto skvělou americkou kapelu Awolnation, jejichž vystoupení považuju za jedno z nejlepších z celého fesťáku. V pátek a sobotu bylo strašný horko a já se nečekaně spálila jak sele na rožni. Nejvíc sem se vyřádila na Vypsaný Fixe, asi jako každý rok. Taky tam vystoupili třeba Wohnouti, Wanastowi Vjecy, Michal Hrůza, Anna K., UDG, No Name, Xindl X, Young Guns, Mandrage a další.

Jídlo a pití tam bylo hrozně drahý, ale jelikož se vždy ubytujeme u mého kamaráda a jeho rodičů, tak nás vždy krmí gulášem a grilovaným masem, prostě ráááj.

Bylo to fakt super, i když možná trošku slabší než předešlý ročníky, ale co.

Dole je pár fotek jen tak pro představu.




Mandrage, ten kluk s melounem na palici byl fakt boží!

Support Lesbiens



Fixa
Wanastowky
Wohnouti
Michal Hrůza



1 komentář:

  1. Aaa trochu mě štve, že jsem se tam nejela na ty Supporty podívat.. příští rok už valím s váma! :D

    OdpovědětVymazat