pátek 29. června 2012

Love.


Tak jsem doma, ale zítra zase odjíždím k M. a vrátím se v neděli. Budem slavit prázdniny s jeho rodinou, která je naprosto skvělá.

Ve čtvrtek jsme jeli celá rodina do Pardubic na sestřiny a následně i švagrovy sponze, tj. předávání bakalářských diplomů. Byla sem dojatá, ale nakonec jsem si zachovala vážnou tvář, no dalo to zabrat. Slušelo jim to a jsem na ně opravdu moc pyšná.

Po této velkolepé akci mě naši cestou vyklopili u M., u kterého jsem spala, jak jsem psala. Bylo to super, dnes jsme se koupali v bazénu a šli si zaplavat do "přírodního koupaliště". Bylo to opravdu velmi přírodní, ale žádné sinice (alespoň doufám, kdyby ne, tak to díky mé absenci poznáte).

Asi si říkáte, že spolu s M. trávíme veškerý čas, ale tomu tak není. Nevidíme se každý den, jen poslední dobou jsme spolu častěji než dříve, oba máme od června prázdniny. A je nám spolu hezky, občas mi příjde, že jsme jako sourozenci než jako partneři, ale who cares.

Opravdu nejsem v 6. měsíci a nemám takovej kombajn. Nebo jo?!


Žádné komentáře:

Okomentovat