úterý 19. června 2012

Something new.


Na začátku něčeho nového je slušností se nejdříve představit. Proto bych chtěla v několika větách vystihnout můj dosavadní kvalitní a plnohodnotný život.

Jmenuji se Soňa, táhne mi na 20 let a bydlím v činžovním domě v malebném Královehradeckém kraji v blízkosti jednoho z okresních měst.

Právě jsem čerstvě a úspěšně odmaturovala na Obchodní akademii a Střední odborné škole cestovního ruchu, obor Veřejná správa.

Myslím, že jsem celkem milá a přátelská, ale umím být i přesný opak. Jsem náladová, upřímná, přecitlivělá a mám svůj vysněný svět, kde panuje mír a láska. Jsem blázen, občas mám nálady, kdy lezu ostatním na nervy, ale častěji mi na nervy lezou oni.

Moc opravdových přátel nemám, spíš hodně známých. Všechny strčí do kapsy můj přítel a má sestra (její blog je zde), kteří jsou pro mne hodně důležití. Moc ráda se seznamuji s novými lidmi s nedělá mi problém oslovit někoho cizího, když se mi zamlouvá.

Taky asi nebudu přispívat každý den. Jen, když budu chtít. Je mi jasný, že tady nebude moc čtenářů, ale o to mi nejde. Ani sama nevím, o co mi jde. Nevím to ohledně blogu ani ohledně svého života.

To by na začátek mohlo stačit. Jsem to já.





2 komentáře:

  1. Konečně! :) Achjo, ty fakt umíš spát, už ten úvodní článek je boží! :*

    OdpovědětVymazat
  2. jasně jasně :-D všechno je boží :-D

    OdpovědětVymazat