pondělí 23. července 2012

oh, no.


  • Poslední dobou mě naprosto nic nebaví. Jsem otrávená a z drtivé většiny za to mohou ostatní, protože mě všichni za všechno kritizujou a všechno dělám špatně, i když se třeba jen snažím pomoci.
  • Naši mi přivezli bumerang s nápisem KRKONOŠE. Nevím, kdo tento nápad dostal, ale mám dojem, že se mě chtěj co nejdříve zbavit.
  • Začínám pochybovat o tom, že nám to s přítelem vydrží až budu přes týden na vejšce. Nechci na to ani pomyslet.
  • Sobotní oslava kamarádových dvacetin byla řekněme hodně nezáživná.
  • Dnes jedu k babičce za ségrou. Aspoň si odpočinu, těším se.
  • Nedávno jsem koukala na letošní XV. Všesokolský slet a vzpomínala na dobu, kdy jsem i já cvičila hromadnou skladbu na Strahově. Kéž bych to mohla vrátit.



Žádné komentáře:

Okomentovat