sobota 14. července 2012

PUCCA


Dnes ráno naši odjeli na týdenní dovolenou do Krkonoš, tudíž náš mini byteček nyní obývám pouze já, má želva (která mi je neskonale vděčná za vyčištěné akvárko, vidím jí to na očích) a náš milovanej had. Samozřejmě mě máma vzbudila s tisíci připomínkami, úkoly a poučkami typu "Když vaříš, tak neopouštěj kuchyň" nebo "Když někam půjdeš, nezapomeň všechno vypnout a pořádně zamknout". Ale tak samozřejmě, že ji chápu, jen bych prosila více důvěry, děkuji.

Hned po obědě jsem vyrazila na nákup a koupila si všechno, na co jsem měla chuť. Třeba po tisíci letech jsem si koupila nivu a Romadůůr, jsem totiž hodně sýrová a naši zrovna tyhle sýry vůbec nekupují, takže se teď mám dobře. Koupila jsem si broskve, piškoty a zakysanou smetanu, hodlám totiž dělat studený piškotový dort. A taky jsem si koupila šunku, tvrdý sýr a již zmiňovanou nivu, protože plánuji péct listové šneky. Taky mám naloženo 2 kila vepřového masa na grilování, 6 pořádně tlustých plátků, abychom s M. praskli.

A ohledně fotek, tohle triko je moje srdcová záležitost.




Jo a podle mých dosavadních zpráv se děda začíná lepšit, takže třikrát hurá.
Po včerejším rozhovoru s M. to je zase dobrý. Holt jednou musí ustoupit on, jednou já.


4 komentáře:

  1. Mňam, ty si tam teda žereš! :D Koukej mi přivýst šneky! :D A ani jsem si nevšimla, jak už máš dlouhý vlasy, nějak rychle ti to roste, ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty máš o žraní co říkat, teď jsem prostě na řadě já! :D právě, že mi připadá, že už to neroste:/

      Vymazat
  2. máš se, že máš byt jen sama pro sebe! a jsem ráda, že už se lepší celková situace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale je tu takový netradiční klid a ticho, že mi to nahání hrůzu:D jsi hodná, děkuju:)

      Vymazat