pondělí 16. července 2012

Hurricane!


Máme se dobře. Včera přijel M., abych tu nebyla tak sama, tak tu spolu hezky hospodaříme a plánujeme, co budeme celý týden vařit a jíst. Navečer půjdeme koupit něco dobrého do Penny, hlavně rohlíky a meloun.

No a teď proč ten název článku. K mým 18. narozeninám mi můj nejlepší kamarád a bývalý spolužák daroval pepřový sprej. Hodně netradiční dárek, že jo, ale udělal mi radost. Už dřív jsme se spolu o těchto věcech bavili a jelikož u nás ve městě je azylový dům (tudíž všude jsou černoši, muslimové, romové, zahalené ženy, vietnamci, korejci, mongolci a bůhví jaká národnost ještě), tak mi jeden pepřový sprej pořídil.



Od té doby ho nosím neustále s sebou, když jdu někam sama a nemám společnost. Přiznejme si, přepadnout či obtěžovat vás může kdykoliv, kdekoliv a kdokoliv, proto je lepší být ready. U nás ve městě (jednou taky u našeho domu, "super" představa) byly párkrát ženy i znásilněny, takže alespoň tato obrana je pro mne neopomenutelná.


Tento pepřový sprej Hurricane je objednán z internetové stránky Obrana.cz, kde mají zboží tohoto typu a mnoho dalšího od paralyzérů po teleskopické obušky.

Můj pepřový sprej je o objemu 15 ml, vystačí na cca 20 výstřiků na vzdálenost 2-3 m. Je maličký, vejde se do každé kabelky či kapsy. Stojí okolo 100 Kč, ale na výše zmiňované stránce jsou k dostání i větší spreje, které stojí téměř stejně jako tento prcek.



Nebudu tu tvrdit, jak bych vám ho ráda doporučila nebo podobně, je to zásadně vaše věc, váš názor a vaše bezpečnost, ale rozhodně je to jiný pocit, když jdete sama městem a v kapse svíráte tohle, než když jdete vylekaná a na každém metru se ohlížíte, zda za vámi někdo nejde. To mi teda věřte.


8 komentářů:

  1. taky ho mám ;) taky od nejlepšího kamaráda... jak si na nás dávají ti kluci hezky pozor :D :))

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš!:D kamarádi k nezaplacení:)

      Vymazat
  2. Sakra já už si ho musím taky pořídit..! Až budeš objednávat tak řekni, objednám si s tebou.. není nic lepšího než pro jistotu tuhle věcičku mít u sebe.

    OdpovědětVymazat
  3. taky nad ním nějakou dobu přemýšlím. člověk nikdy neví, co ho může potkat!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak! určitě se vyplatí do toho investovat:)

      Vymazat
  4. Nedovedu si představit mít v našem městě azilový dům, cizinci se cítí dobře a jsou rádi, ale co ti domácí, to musí být hrůza.
    Je vidět, že o pepřáku hodně přemýšlíme, ale nedokážeme se dokopat k tomu, aby jsme si ho pořídily. :D Vidím to tak, že sama budu muset počkat na nějakou dobrou duši, která mi ho daruje. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. řeknu to takhle - kriminalita v našem městě rozhodně stoupla;) ale je to celkem o zvyku, ale opatrnosti není nikdy dost:)

      Vymazat