úterý 17. července 2012

happy time.


Měním to! Máme se přímo skvěle! Dvakrát mi za poslední dva dny vyrazil dech - 1) přijel ostříhaný (dlouho jsem ho o to prosila, začínal vypadat jak Tarzan a páchnout... ne to je vtip) a za 2) nám uvařil naprosto výtečný oběd a to špagety s míchanými vajíčky a bylo to mňamozní.

Navečer jsem šla s kamarádkou na pokec a pivečko a skončily jsme v pizzérii. Opět jsem si dala svou oblíbenou špenátovou se smetanou a kuřecím masem, to je prostě láska na celý život. Pak jsme se prošly po městě a já naprosto unavená přišla a teď tu píšu tento velmi smysluplný článek.

Zítra plánuji jít na poštu poslat své odvolání na vysokou a potom pojedu s kamarádkou do vedlejšího města do Tesca, vybrat dárek pro jejího přítele, protože mají výročí. Na nic jiného se prostě nezmůžem, at žije Tesco. Večer opět tradiční středeční diskotéka a alkohol.

A taky zítra plánuju udělat piškotový dort, jsem zvědavá, jak to dopadne.

A taky se starám o kytky. Je to docela fuška, hah.












1 komentář:

  1. :D Ehm, ta léčivka by se tu raději neměla objevovat :D Hele koukej příští týden přijet! ;)

    OdpovědětVymazat