středa 18. července 2012

Ordinary day.


 Už asi týden mám na čele šílenej kemr (čti: obrovský e-e, který jsem si samozřejmě rozdrápala). Vypadá to příšerně, tak jsem dnes chodila s náplastí na čele. Ano, jsem velmi originální.

Jak jsem psala včera, byla jsem s kamarádkou ve vedlejším městě a hledaly jsme vhodný dárky pro jejího přítele k výročí. Bylo opravdu nenápadný, když jsme v Tescu tajně otvíraly Durex 2v1 masážní a lubrikační gely, ty vůně byly naprosto šílený, ta nejlepší z nich mi připomíná Vánoce. Takže sme ho samozřejmě koupily (jak nečekané).

Zrovna před chvilkou jsem dopatlala již zmiňovaný piškotový dort. No řekněme to takhle - je zajímavý a je v lednici. Tečka.

Pár ordinary fotek:
 

Můj mobilní aparát. Velmi mě irituje.

Jsem dostala. Byla jsem hodná.

Čtu nejlepší knihu. Asi po desáté.

5 komentářů:

  1. ten lak je super ,musim mrknout do drogerky ;)
    butterflies-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Hele, mě je o sedm let více a taky mi na čele semtam něco vyraší :DD A samo, že to musím hned odstranit i za cenu, že si tím rozhodně nepomůžu..

    A neonový žlutý lak bych si mooc přála!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no zatím mi to na čele furt straší, snad to brzo zmizí :D jinak lak je fajn, ale potřebuje více vrstev a tím pádem dlouho schne:( zkus projít nějakou drogerii, narazila jsem na něj úplnou náhodou;)

      Vymazat
  3. Pěkná neonka! A já chci taky dort! Mňam!

    OdpovědětVymazat