pondělí 2. července 2012

Silenced by the night.


Jsem rudá. Doslova a do písmene. Jsem rudá tvář, spálená, červená, oteklá. Jediné, co mám dáseříci hnědé (samozřejmě oproti ostatním jsem bílá jako ředitelka vápenky) jsou ramena a ruce. Ale už jsem si zvykla, akorát ty narážky ostatních na mou bledou barvu typu "chodíš vůbec ven?" by mohly přestat, není to moc příjemné. Ale Martin mi řekl, že se mu takhle líbím. Potěšilo mě to.

Dnes budu asi muset vyčistit akvárium své želvy. Jmenuje se Fredy!




Na následující dny nemám žádné plány. Ve středu asi půjdeme na tradiční diskotéku, kde mě to pomalu přestává bavit, jelikož je zde naše generace (+- 20) pomalu zastupována generací mladší (13+). Jinak nevím, co budu dělat. Asi jezdit za M. na přírodní koupaliště a po kamarádkách.

A za 14 dní naši odjíždějí na týdenní dovolenou do Krkonoš, tudíž budu obývat náš byt pouze já a M. Snad to ve zdraví přežijeme, ámen.




2 komentáře:

  1. Vy chcete malovat jo? :) Tak to jsem zvědavá. A koukej přijet taky sem :*

    OdpovědětVymazat
  2. Tyrkysová zní moc pěkně! A máš super želvu, hehe! M))

    OdpovědětVymazat