pátek 20. července 2012

prostě žrádlo.


Tak, a zítra je to tu. Den, kterého jsem se obávala a který nadešel nečekaně rychle. Příjezd těch "mocných". Ámen.

Chci vás informovat o pár věcech:
1) piškotový dort se mi náramně povedl (samochvála smrdí, vím, ale u mě se moc často nestává, že se mi jídlo povede), opravdu jsem se překonala a M. mi to pochválil stylem, že dobrou půlku sežral bez mrknutí oka,
2) dnes jsme spolu vařili oběd (kuřecí prsa se sýrovou směsí a bramborem) a bylo to VÝBORNÝ,
3) a do třetice všeho dobrého, jsme hned po upečení kuřecích prsou šoupli do trouby slané šneky, se kterými jsme se patlali dobrou půlhodinu, ale ten výsledek... hmmmm.. za to stál.. (viz foto)

Podtrženo sečteno, naučili jsme se s přítelem tak trochu vařit.

Středeční diskotéka byla nejspíš ta nejhorší za celý můj život. Příští týden asi vynechám, děkuji.

A dnes jsem byla donucena (mou želvou a přítelem) jít do obchodu se zvířaty pro sušený krevety, aby mělo mé zvíře co jíst. Málem mě to zabilo :-D

A zjistila jsem, že náš had je nejspíš hodně slabomyslný a má drahá polovička se ho opravdu bojí.

Jinak zítra slaví můj kamarád dvacetiny, takže to snad bude stát za to.






3 komentáře:

  1. šnečky chválím, jen jsem z nich nějak dostala hlad :-D

    A pořád nepiš o tom piškotovém dortu, jinak mi jej budeš muset taky udělat !!! Jsi šikula, a z občasných nezdarů si nic nedělej, to se stane každé z nás..

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, než přijedeš tak koukej šneky udělat znovu a přivést mi je! :D Mám na ně teď příšernou chuť! :)

    OdpovědětVymazat