sobota 28. července 2012

Surprise


Heč heč, dostala jsem růži. A jen tak! Ráda bych řekla, že je od tajného ctitele, aby to bylo trochu napínavé, ale je od mého M. Pár dní jsme se kočkovali a takhle (úspěšně pro mě) to dopadlo. A nejlepší je, že jsem vyhrála, protože jsem to tentokrát (alelujá) nežehlila já *ďábelský smích*




A co dál dělám? Tak např.:


vybírám kosmetiku na ten svůj ksicht,



čtu "naučnou" literaturu,



zase žeru,




pletu náramky,



 a koukám na olympiádu, které jsem se nemohla dočkat.



3 komentáře:

  1. :D ty jsi ale zákeřná potvora.. ale hlavně že jsi dosáhla svého! :D asi to taky zkusím.

    OdpovědětVymazat
  2. Vztah by neměl být o tom, kdo vyhrál. Ale je hezké, že přítel má rozum (moudřejší ustoupí) a takhle hezky tě podaroval :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. náš vztah se těžko specifikuje pomocí slov:) a ani nejde o to, kdo ustoupil, ale že si konečně uvědomil pár věcí, ta hádka totiž taky měla svou podstatu:)

      Vymazat