pondělí 9. července 2012

We love you more than you know.


Včera sme s M. byli za letošní léto poprvé na místním koupališti, což je skutečný velký chlorovaný bazén plný místních lidí. Bylo to tam fajn a voda byla akorát. Tahali sme se navzájem jak malý děti, potápěli se a já se smála až sem šla ke dnu. Utratila jsem 30 korun za langoš a šli jsme domů (respektive jsme půlku cesty jeli na jednom kole až sme i s tím kolem spadli na zem a narazili si prdele).

Dneska jsem byla u doktora a pak s kamarádkou venku, kde jsme prodrbaly koho se dalo (taková naše klasika) a vedly jsme vážnou debatu o klukách a vysokých školách.

Odpoledne jsem přemýšlela nad nějakou změnou svého vzhledu a tak jsem vzala nůžky a.... ne, neostříhala jsem se nakrátko jako tenkrát, ale ostříhala jsem si svou už krásně dlouhou ofinu (opět) na maličkou ofinečku. Vypadám blbě, úkol splněn, jsem spokojená.



O víkendu jsem dokoukala tenhle film a je naprosto úžasný.

2 komentáře:

  1. Tak to jsem zvědavá jak ti ofina sluší.. :) Máš Hačika někde doma? že bys mi ho půjčila a taky bych se koukla! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak klasika, ale s těma dlouhýma vlasama je to trochu jiný:-) jj mám ho na externáku;-)

      Vymazat