pátek 6. července 2012

YES, BUT...


Všechno má vždycky své ale. Bohužel.

Momentálně jsem psychicky na špatné vlně. Jsem zmatená, šíleně moc a vím, že bych neměla být. Vím, že by mě to mělo nechat naprosto chladnou.

Achjo, chci být šťastná a spokojená jako tenkrát. Ale kdy přesně tenkrát? Byla jsem někdy opravdu nesmírně šťastná? Ale jo, asi byla.

Hrozně o sobě pochybuju a občas se nesmírně nesnáším. Nechápu, co to dělám a jakým stylem žiju svůj život.

Nejradši bych zalezla do postele, usla a vzbudila se až tehdy, kdy by bylo všechno v pořádku jako dřív.


ZAMRAČENO. LOŇSKÁ ZIMA.

 

9 komentářů:

  1. ten pocit znám, věř mi, vážně dobře, ale už jsem se naučila ho uzavřít do sebe a být navrchu prostě veselá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také používám tuto metodu, jestli se tomu dá tak říkat, ale občas to moc dobře maskovata nejde.. ale snažím se ze všech sil:)

      Vymazat
    2. asi to není úplně správně! Pojď, uděláme si voodoo papírky a spálíme je :D

      Vymazat
    3. těch bych potřebovala aspoň milionpětset, protože většina lidí v mém okolí mi saje krev :D

      Vymazat
    4. teď to řeším s nej kamarádem, vtipné, ale pryč od toho... KEEP CALM WE ARE YOUNG!! ;)

      Vymazat
    5. přesně taak, zvedla jsi mi náladu, thanks darling :**

      Vymazat
  2. nebud smutna kasli na vsechno a udelej si hezky den! jsi jedinecny clovek, nikdy o sobe nepochybuj :-)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. budu se snažit, děkuji mockrát!:))

      Vymazat