čtvrtek 9. srpna 2012

Alcohol free


Vím, že na všechny musím působit hrozně negativně a depresivně, ale jde o to, že jsem hrozně divný člověk.

Včera jsem se trochu opila a bavila se. Neměla jsem ji jak z praku, jen to bylo prostě fajn.

Jenže teď se vůbec necítím fajn. A víte proč?

Protože chlapi jsou svině. A ženský někdy taky, ale chlapi víc. A taky je mi docela špatně.

Odpoledne jedu do HK s mým nejmilovanějším M. Zamluvil dvojsedačku na Dobu ledovou 4. Juchů.

Mějte se fajn a nepijte alkohol. S.


Moje extra zaprášená kytarka. Dělá mi tu společnost.

3 komentáře:

  1. Já bych chlastala,až do uchlastání.:D Jenže doma není co,jenom hnusná slivovice a ta mi fakt nešmakuje..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. slivovice je zabijácký pití, měla jsem ji asi 2x a už nikdy:-D

      Vymazat
  2. Dneska tě nepotěším, dneska se pít jde.. :D

    OdpovědětVymazat