středa 29. srpna 2012

Dreamer.


Za svůj život chci stihnout milionpětsetosmdesátdevět věcí a bojím se, že je všechny nestihnu a smrt si pro mě přijde dřív, než stihnu alespoň polovinu zrealizovat. Sny mě totiž naplňují spokojeností a díky nim si vždy uvědomím, kdo jsem.

Mám tak zvláštní nálady, že nechápu své chování, ať už se jedná o kluka, kterého jsem (čistě náhodně) poznala a je tak milej a hezkej, že se mi zaryl do paměti nebo o to, že jsem smutná, když mi máma nekoupila Granko ale "rádobyGranko", který chutná jako.... no ani to nemám k čemu přirovnat.

Jednou vynaleznu sprchový gel, který člověka umeje, osvěží, bude božsky vonět a navíc... se bude moct jíst. A bude mít různé příchutě. Jako první na seznamu bude meloun a čokoláda, možná i špenát, ale ten by asi neměl takový úspěch.

Chci se znovu naučit řídit, před dvěma lety jsem se to učila poprvé, tak třeba ještě nejsem tak odepsaná, i když řidičák chytá tunu prachu a touží po pozornosti. Jak strašně mi chyběj ty jízdy s nejmilejším panem instruktorem, který mi dával bonpari (jedině červený a zelený, občas i ananasový, když došly červený i zelený). Užili jsme si to, nejspíš, oba dva, protože se svými 5-ti pokusy u zkoušek jsem nezapomenutelná.



Moje vyzubené kafíčko z Orbit. Kobliha byla divná.

18 komentářů:

  1. ja mám najradšej Koblihu :)) ale je to zlaté :))) pekný blog sledujem ťa nech sa ti to tu rozbehne :)) teším sa na články a ked chceš prid ku mne na giveaway o knihu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kobliha taky není špatná, ale kafíčko se mi líbí víc:) děkuji moc, také už sleduji!:)

      Vymazat
  2. Já se chci taky naučit řídit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kušuj a drž kušnu, naučíš a líp než já!:D

      Vymazat
  3. to káfe mám taky a máš pravdu, kobliha byla divná! :D

    http://www.cruel-and-beautiful-world.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, to chci!

    Jinak máš pěkný blog. Nedávno jsme si sestrou taky jeden založily a doufáme, že se ti zalíbí a staneš se naším pravidelným čtenářem.

    http://r0s3s4rebl4ck.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Kafíčko jsem dala své kamarádce,moji spolublogerce a já jsem si nechala,jak ty říkáš divnou,koblihu! Abys věděla raní to její srdce! :D
    A ještě mám na klíčích cibuli,hehe! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já chci taky ještě cibuli! :-D

      Vymazat
    2. Shodou náhodou,jedna cibule se ještě u mě ohřívá.:)

      Vymazat
    3. sem zelená závistí, ty se máááš!:(:D

      Vymazat
    4. jéjéjéé.. né to je blbé:/:D

      Vymazat
  6. ahoj, u mě je giveaway, zvu Tě :) http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  7. Skvěle píšeš =), i tobě děkuju za povzbudivý komentář. =)
    Tak jedlý sprchový gel si nedokážu představit, asi by jsme se začali požírat navzájem :D, ale zní to lákavě. Třeba jednou. ;)
    To kafíčko je úžasné! A řízení si určitě oživ, mně teď všichni nutí, ať si udělám řidičák co nejdřív, protože pak se na něj budou dělat psychotesty a už bude pozdě - toho se bojím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zasloužíš si to, není za co:) ohledně řidičáku se není čeho bát, ale bůhví jak bych dopadla já s psychotesty, to už bych ho asi tuplem neudělala:D

      Vymazat
  8. Ten prvý odsek, čo si napísala, úplne ako keby som seba počula. Tiež sa toho obávam, že nestihnem v živote to, čo chcem. :/ Píšeš veľmi zaujímavo, dobre sa to číta :))

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Moje spolužačka dělala jízdy 11x než uspěla. Co mám řidičák raději jezdím vlakem. A v autoškole jsem bonbonky nedostávala, za to jsem s instruktorem musela zpívat Langerovou - Vodu živou a křídla motýlí ..od té doby ji nesnáším

    OdpovědětVymazat