středa 8. srpna 2012

Hope of deliverance


Poslední dny nemám do čeho píchnout. M. je každý den v práci, kamarádi rozprchlí, olympiáda už mě moc nebaví.. Tak se snažím hodně číst, což mi na jednu stranu strašně chybělo (zápřah ve škole, matura a ták).

Včera jsem měla takový psycho den, vybrečela jsem se příteli a řekla mu vše, co mě tížilo poslední 4 roky v souvislosti se střední školou. Jsem ráda, že mě pochopil a myslím, že teď na mě bude nahlížet asi trochu jinak než předtím. Ten, kdo byl pár let nešťastný na střední nebo základní škole, mě asi pochopí.

Byla jsem v takovém rozpoložení, že bych ze sebe vysypala všechno, i tu jednu věc, kterou střežím ve svý hlavě jako cenný poklad, přitom to je věc, která mě za celý dospívání nejvíc změnila a za kterou se stydím. Ale to vyšlu na svět až budu cítit, že jsem připravená a až budu vědět, že je to za konečně mnou.







6 komentářů:

  1. Jéé, díky za připomenutí tohoto songu, vyvolává ve mně nostalgické vzpomínky :-) A neboj, bude líp!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není zač, taky ho mám moc ráda:) a děkuji za podporu!

      Vymazat
  2. Všechno bude dobrý.:) Fotka je dokonalá,písnička taky.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Holka, vím moc dobře jaké to je trpět na škole. Základka byla med a super, měli jsme skvělé lidi, ale střední mě vraždí a můj přítel soupeří s mými slzami častěji. Chudáci to s námi mají těžké. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, základní škola byla nejlepší a moc mi to chybí, ale co se dá dělat.. ještě že ty kluky máme, vid:)

      Vymazat