středa 15. srpna 2012

Like a smurf!

Poslední tři dny pracuji víc než za celý svůj život (ale bohužel mi za to nikdo neplatí, hííh).

V pondělí jsme byli u babičky dělat dřevo na zimu (ááárgh to byla hrůůza), včera jsem se kvůli tomu nemohla ani hnout a to jsem šla ještě pěšky za přítelem (asi 4 km do kopce, šlapala jsem si po jazyku), kde jsme na poli kradli kukuřici, kterou jsme následně uvařili, osolili a nacpali si břicha, vozil mě na kolečku a taky jsme si prohlídli nově postavený dům, který mají na svědomí jeho příbuzní a je naprosto moderně luxusní a má nejlepší koupelnu, jakou jsem kdy viděla!

Dnes bylo v plánu vymalování záchodu a tak se také stalo, s tátou tu máme nehoráznej bordel, modrá barva je všude (máma nás zabije!) a nemůžu si pomoct, ale s tátou je něco v nepořádku, protože mi strčil do rukou plechovku s barvou a váleček a rozkázal mi: Maluj! Veškeré důležité věci totiž dělá on sám, protože já jsem "nešikovná a k ničemu", kdybyste to náhodou nevěděli.

Zítra odjíždíme na dovolenou s M., vidím to tak, že budeme rádi, když tam vůbec dojedeme. Nakonec jsme vybrali pětidenní dovolenou v chatce na Nových Mlýnech, snad to bude fajn, celkem se těším. Foťák bere přítel, protože má lepší (asi jako všichni), takže nějaké fotky určitě budou.

Takže se mějte, já jdu pokračovat v malování.


1 komentář:

  1. Tak to vymaluj pořádně, já to někdy přijedu zkontrolovat :D a dovču si užijte a koukej fotit, ať se můžu aspoň kochat, když už sama jedu do.. :D btw, já dělala dřevo ještě včera s Ondím a dneska jsem si dala túru do Chocně a z Chocně s batohem, brašnama a taškou v ruce.. hmm :D za 3 dny jsem vyřízená!

    OdpovědětVymazat