úterý 28. srpna 2012

Pro život v pohodě.


Konec prázdnin mě mírně hodně deprimuje, i když bych potencionálně měla chodit do školy až od října (ach ten vysokoškolský život). Září ve mně evokuje depresi (stejně jako celý podzim) a tento můj pocit nevylepšuje ani fakt, že za měsíc přeskočim z -náct na -cet. To abych si už hlídala šediny.

A jsem až po uši zamilovaná do skupiny Toneless, která je nejlepší česká kapela a příjde mi, že je tady hodně podceňována a zapomínána. Proč je tak miluju... možná proto, že mají rádi Coldplay jako já a na jejich hudbě je to vidět slyšet. Jestli si je chcete poslechnout, tady je jejich stránka na Bandzone.

Jentak fotky.








2 komentáře:

  1. Poslední dvě fota jsou super!!! a nepropadej depresi:) já se s blížící školou taky zrovna neraduju (čeká mě závěrečný rok navazujícího - ble ble) ale musíme být silné a radostné!!! takže hurá do toho:))

    OdpovědětVymazat
  2. Klídek a pohoda.. :) ještě měsíc prázdnin, není třeba podléhat depresi!

    OdpovědětVymazat