sobota 11. srpna 2012

Waiting on the world to change.


Včera naši odjeli na noc pryč, takže jsem pozvala M. s plánem, že si s ním o všem promluvím a udělám razantní rozhodnutí. Bylo to celkem šílený, on je totiž typ chlapa, kterej nerad cokoliv řeší a když už teda musí něco řešit, tak je nervní, hlasitý a hodně nepříjemný. Nakonec to ale dopadlo celkem dobře, nad má očekávání.

Jak mě ve středu překvapil s tím kinem, včera mě překvapil s dovolenou. Ve středu odjíždíme. Kam? To bych taky ráda věděla. Ale na co znát místo, když znáte datum? Prostě se hoďte do pohodyyy, osmažte řízky, vemte batoh, kolo a jděte čekat na vlak, který jede do stanice NĚKAM.

Mám tu připravený víkendový oddych v podobě mých oblíbených interpretů a jejich šlágrů, který můžu poslouchat třeba týden vkuse a furt si je budu s radostí broukat. Třeba poznáte něco nového, doporučuji si je pustit, ale jinak si dělejte co chcete (ale hlavně to dělejte s chutí a úsměvem).





Arcade Fire mám hodně ráda, poznala jsem je díky filmu Scenes from the Suburbs.




John Mayer, ten by si zasloužil svůj samostatný příspěvek. Je úžasnej.


MGMT. O těch si nezasloužím ani psát!


Radiohead.


U2, má nejoblíbenější skupina spolu s Coldplay a The Police (neboli Stingem).


3 komentáře:

  1. Jéé vy jedete na dovču jo? Já chci taky, nechceš mě přibalit s sebou? :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je od neho strašne milé že ťa takto prekvapil :) Hneď by som brala niečo podobné :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :) http://theblogger-girl.blogspot.sk/2012/08/my-first-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  3. uži si výlet tak ako sa patrí, vo veľkom štýle :))
    Ak sa náhodou niekedy budeš nudiť a budeš mať čas príď ma podporiť na môj nový blog, vďaka Alex :)
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat