pondělí 6. srpna 2012

We no speak Americano


Nechci mluvit o kdysi profláklým songu, který nesnáším asi stejně jako prázdnou ledničku, ale o supr triku, který jsem doma našla a přemýšlím, jakou změnou ho "osvěžit". Asi zaúkoluju mámu a její šicí stroj, aby se moc nenudila. Poslední dobou mě totiž šíleně.... leze na nervy.

Myslím, že jako tílko by to vypadalo hodně dobře.








12 komentářů:

  1. Jůůů ty máš fish tail! Teda jsi borka! příště mi ho taky uděláš, jo? :D A zkus třeba sama ustřihnout ty rukávy.. bez rukávů by to mohlo být super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trochu postiženej fish tail, dělala sem ho v rychlosti a moc nad tím nepřemýšlela :-D no ještě nad tím popřemýšlím, chtělo by to ještě zkrátit, mám ho ke stehnům:-D

      Vymazat
  2. Náhodou,ta písníčka je dobrá.:D Dost dobrý triko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně se už šíleně ohrála, ale taky sem ji mívala ráda. díky:-))

      Vymazat
  3. anoo! Taky bych ustříhla jen rukávy!) Bude boží*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uvidíme, každopádně děkuji za názor:))

      Vymazat
  4. ustřihnuti rukavu je dobrej napad. libi se mi tvuj cop, asi si necham narust vlasy jak to vidim:D

    http://blesitrh.blogspot.cz (kdyžtak má stránka se jmenuje bleší trh, protože se stěhuji do UK a nechci vyhazovat věci do popelnice > snažím se je prodat.. ale myslím, že brzy založím opravdový blog:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky si je nechávám narůst, dlouhý vlasy jsou fajn:))

      Vymazat
  5. ta poslední vlevo je nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. jéé děkuji, občas se mi povede i hezčí:-D

      Vymazat