pondělí 3. září 2012

Arghh..


Je mi špatně od žaludku, mám pocit jako bych snědla kilo smažených jater (FUJ, z té představy je mi ještě hůře). Mám pocit, že se mi zmenšil žaludek, k večeři mi stačí krajíc chleba a zasytím se, říct mi tohle někdo před měsícem, budu na tím kroutit hlavou a myslet si své. Zhubla jsem dvě kila, mám ze všeho nervy, všichni lžou a bylo mi řečeno, že mám charisma a jsem výjimečná, o čemž sem neměla do včerejška ani ponětí.

Prostě a jednoduše, nemám se zrovna nejlíp. Ale myslím, že se to brzy hodí zase do pohody.

Mám strašný strach ze školy, když si na to vzpomenu, stáhne se mi žaludek ještě více (chudák) a mám co dělat, abych neběžela a neobjímala mísu.

Připadám si hrozně mladá na to, abych šla na vysokou školu. Vždycky jsem si myslela, že vysokoškoláci jsou připravení, vyspělí a se vším smíření. A zejména chytří.

Jaký byl váš první den ve škole? Tak ráda bych se vrátila na základní nebo střední školu. Zvláštní pocit, být poprvé v tento den doma. Je mi to docela líto...


4 komentáře:

  1. To vše zvládneš! Budu Ti držet palce, jen ten začátek než do toho vklouzneš bude těžký. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten žaludek tě bolí jednoznačně z nervů, mám s tím vlastní zkušenosti. Chce to prostě najít něco, co tě začne uklidňovat, něco z vnitřího hlasu. Určitě to zvládneš, já si kupuju gaskoňský čaj štěstí na nervy od Dr. Popova .. nevím, jestli mi pomáhá, ale vím, že mě tyto stavy se žaludkem přešly. Snad tě to přejde, za chvilku se na škole zaběhneš a bude vše v pořádku. =)

    Ta řasenka musí být určitě dobrá, má dobrý kartáček, že bych ji vyzkoušela? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hola hej, nervy už si nedělej! Nezapomeň že budeš mít s sebou ve škole svojí milovanou velkou sestřičku, která tě bude doprovázet a bude ti pomáhat :* :D

    OdpovědětVymazat