sobota 22. září 2012

My birthday 1


Mám největší depresi, jakou jsem kdy měla. Neptejte se, jaký byl čtvrteční zápis na vysoký škole. Bylo to strašný a budu ráda, když zvládnu zimní semestr, možná (když se poštěstí) i ten letní. Ale celý 3 roky? Kde to žijete, proboha?! K tomu budu mít rozvrh až tohle pondělí (na mé narozeniny, jak úžasné, nevím jak jim poděkovat) a podle všeho budu ve škole každý den, i v pátek, který jsem doufala, že budu mít volný jako většina studentů na VŠ. Nebudu. Pondělí nejspíš plný od rána do večera. Cítím se hrozně, z celého srdce tam nechci a bojím se jako ještě nikdy. Dneska jsem doma udělala takovou scénu (a navíc se šíleně pohádala s mámou), že si o mně všichni musej myslet bůhvíco nejsem za sraba. Já přece vím, že tuhle situaci si zažilo tisíc mladých lidí, ale já to tak špatně snáším a nechci odejít od rodičů a hlavně od M., se kterým jsem se doteď mohla vidět takřka kdykoliv, když jsem potřebovala. Bude to hrozně velká změna a já na ní nejsem připravená.

Ale ne, nebudu tady neustále brečet nad tím, jak mi něco nevychází podle představ. Každý den není posvícení a vím, že jsou na tom lidi milionkrát hůř než já. Tak z jiného soudku.

V pátek jsme předem slavili moje 20. narozeniny. To číslo mě hrozně děsí, ale co nadělám, nikdo nemládne. Byla tady i sestřička se svým přítelem, M., na chvíli přišla i moje nejlepší kamarádka, která mi přinesla nejúžasnější dort s dárky a samozřejmě naši. Dostala jsem kupu krásných dárků (od M. tedy až v pondělí), dva výborný dorty a nového kamaráda pro studium od rodičů - netbook.

Jinak kromě včerejšího obžerství jsme byli se sestřičkou a M. na procházce, kde jsme nafotili nějaké fotky. Zasmáli jsme se a bylo to super!

Jinak zítra mi M. doladí netbooka a snad už se s ním spřátelím (ty nový Windows 7 jsou docela na *****).

Jsem ráda, že se vám rybičky v minulém článku líbily.


Dort od nejlepší kamarádky. Mňam.




Dort od rodičů. Taky krásný, velký a dobrý.


Se setřičkou :-*

s M. :-*


3 komentáře:

  1. Tie torty vyzerajúúú hrozne dobre. Hlavne tá na prvej fotke :) Oneskorene prajem všetko najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vzhledem k tomu, že píšeš jen o svých narozeninách, tak asi mám vyloučit, že jste se sestrou dvojčata, že? :D Ale nedá mi to, fakt vypadáte úplně stejně a vůbec by mě to nepřekvapilo. :D

    Popřeju ti až v ono pondělí, to si nechám speciálně na ten den. =)
    Moc krásné fotky a nezoufej, já věřím, že je to teď velká katastrofa, ale snad se v tom nějak zaběhneš a už to půjde jako po másle. Samotnou mě děsí, co bude. A to, že mají všichni nějaké problémy, to si říkám i já. Někdy to pomůže, ale někdy to hold nestačí.

    A windows 7 je náhodou fajn, já si na něj zvykla hned a tapety mi tam šly měnit bez problémů, tak nevím. Kamarádka ho má též ode dneška a nemůže si na něj zvyknout, taky si stěžovala. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tu máme pondělí a já ti přeji všechno nejlepší k narozeninám. =))
    Užívej si krásné dvacítky, za toto číslo jsou považováni "ti mladí" a do třicítky daleko. Ale stejně člověk nemusí zoufat, protože to jsou prý nejlepší léta! =) Takže ještě jednou, vše nejlepší dvacítko, hodně štěstí, zdraví, lásky od M. a ať ti to vychází ve škole, věřím, že to tam budeš zvládat.

    OdpovědětVymazat