pátek 14. září 2012

Peace.


Už v neděli uvidím Coldplay, pořád tomu nemůžu uvěřit. Nedokážu si představit, že za dva dny je uvidím na vlastní oči, toužím po tom už tak strašně dlouho. Vlastně od té doby, co je poslouchám a to je už, dámy a pánové, nějaký ten pátek.

Včera jsem byla večer s kamarádkou oslavit její maturitu. Asi to byl osud, že jsme šly zrovna včera, protože dnes by jsme leda tak utřely. Tvrdému alkoholu nad 20% neholduji a opilost mladistvých nepodporuji, takže mě to vlastně nechává chladnou. Mnohem raději si dám poctivého českého piváka nebo vinný střik.

Můj milovaný M. mi opět udělal radost. K narozeninám mi koupil malou vodní dýmku, kterou jsem si přála asi dva roky. Cigarety nesnáším, ale vodní dýmku mám ráda, samozřejmě pouze s ovocným tabákem, nestojím o žádné bláznivé nereálné stavy, ono opravdu není o co stát. Bohužel (nebo bohudík?) je M. zásadový a dárky mi dá přesně na mé narozeniny, což je za 10 dní. Jupíjájé.

Zítra se u nás ve městě koná tradiční posvícení, to znamená kupa stánků s dobrotama, divadelní a hudební představení v podobě např. Martina Maxi (muhah), výstava železničních vláčků. Tákže jdu na čumendu.

Dnes vám ukážu pár fotek, na kterých je zřejmá má retardace a pokročilá demence. Jsou z květnové pouti pořádané stranou KSČM :D

Polka, polka, polka, polkaaa.







2 komentáře:

  1. Ty fotky jsou parádní, hned je tu veseleji :D:D.
    Páni, nestačím zírat nad akcemi, co teď budeš mít. Máš opravdu pozorného přítele, jsem zvědavá, co na sebe vymyslíme s mojím, blíží se i naše narozeniny. :D:D

    A co se týče toho pití. Ono je fakt, že mě to párkrát táhlo k tomu, že se chci doslova ožrat :D, ale pak jsem se zasekla a uvědomila si, že bych to stejně nedokázala, protože nemám chuť a vlastně ani nechci. Po čtyřech můžu lozit, když mám chřipku a ne tehdy, když si to přivolám sama. :D

    OdpovědětVymazat
  2. už několikátá bloggerka co jede na coldplay!! užij si to! :)

    OdpovědětVymazat