středa 26. září 2012

Don't smoke. ONLY WATERMELON.


Nesnáším ten pocit, když má moje kamarádka problém, se kterým jí prostě nedokážu pomoct ať se snažím jak můžu. Nemám totiž pravomoc poslat jejího kluka někam nebo ho přinejmenším pořádně proplesknout zleva zprava, i když by si to nejradši zasloužil!

Dnes mám v plánu 4 věci:
  • dojít si na úřad pro novou občanku,
  • koupit si v trafice ovocný tabák do vodní dýmky (přemýšlím nad melounem, který jsem už měla a byl výborný a nad ananasem, který jsem ještě neměla, ale velmi mě láká),
  • vyzvednout si pouzdro pro netbooka, který mi už dorazilo,
  • využít poukázku od M. a pořádně se nadlábnout v restauraci. 
 Takže asi tak. Rozvrh už mám udělaný a jsem celkem i spokojená. V pondělí mám od 8 do 18:30 (vopruz na entou, musím si nazkoušet dobrý polohy na spaní), úterý celý volný, ve středu mám pouze hodinu a půl latinu, ve čtvrtek mám od 8 do 12 a v pátek od 8 do 11:30. Áleluja!





3 komentáře:

  1. Holka, mluvíš mi z duše! Sama mám kamarádku, která už je pomalu rok se svým přítelem, ale je opravdu takový hajzl. Říkám to na "plné písmenka", ale neumí se k ní chovat, ona to ví, ale nedokáže se s ním přít. Já to jen sleduju a mám sto chutí ho kopnout do .. ty víš kam.

    Ten pásek je boží! A není nad plány, já jich mám tolik, až na ně kašlu. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel jsem hodně hubená a nic s tím nenadělám. Kamarádka se mi však směje, že jsem jak popelnice, když furt jím. :D:D Ale tak určitě jsi pro M. to nejlehčí stvoření na světě, které by nosil stále. =P

    OdpovědětVymazat
  3. hezky coldplay ! =D, btw vem si ananasovej tabák =)

    OdpovědětVymazat