pondělí 24. září 2012

Happy birthday, S.


Dnes je ten velký slavný den, který se jednou zapíše do dějin jako den narození velké filozofické hvězdy a talentu národa českého Soni Š. (pokud to nevíte, od příštího pondělí začínám studovat Filozofii).

A tak ti Soňo přeji vše nejlepší do budoucna, hodně zdraví, které tě začíná pomalu zlobit stářím, hodně štěstí, které si měla ve větší míře pouze u maturitní zkoušky, ať nejsi tak nervní, psychopatická a duševně nevyrovnaná jako doteď, ať se začneš pořádně učit a poslouchat rodiče, ať přestaneš jíst tolik sladkého nebo budeš mít cukrovku, ať neodmlouváš, nejsi tolik náladová a hlavně ať ti to jde na vysoké škole a máš červený diplom!

A co Soňa dostala za své dvacetileté zlobení?

Jako správná holka - kosmetiku.

Coldplay triko od ségry.

Asuska od rodičů a pár dalších věcí.

Plus dorty z minulého článku. Dárky od M. bych vám ukázala třeba zítra, tedy jestli budu hodná a něco dostanu.

A moc děkuji Rony za krásné přání k narozeninám a že na mě myslela. Děkuji moc, vážím si toho!:-)

2 komentáře:

  1. Také přeji vše nejlepší k narozeninkám ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak je ten netbook malušenký, tak je tak roztomilý! =) Mám od Asusu noťas už i s numerologickou klávesnicí, takže je to trošku větší stroj, proto mi tyto věci přijdou tak roztomilé. :D Užívej si dárečků, do kud je nemusíš začít "vracet v podobě jiných věcí" ostatním na jejich narozeniny a Vánoce. :D

    Páni, to poděkování jsem ani nečekala. =) Ale říkala jsem, že ti popřeju a to jsem hodlala splnit. =)

    OdpovědětVymazat