středa 19. září 2012

Nemo už nefrčí, kupte si rejnoka!


Celé včerejší dopoledne jsem jela dokola Mylo Xyloto, polepila jsem si celou skříň konfetama, který jsme si poctivě nakradli a nástěnka zažila zatím největší "refresh" za celý svůj pobyt v mém pokoji. Triko už začíná smrdět, ale bojím se ho dát vyprat, co když tohle co když tamto, snad chápete. Dnes už jsem 2x sjela Parachutes a teď mi tady zní A Rush Of Blood To The Head, přesněji Clocks a já vzpomínám jak to znělo naživo.

Včera jsme byli s M. na výstavě akvarijních ryb v nedalekém městě. Už jsme tam byli vloni a navíc tam vystavují své ryby dva chovatelé, od nichž si M. v minulosti zakoupil nyní své téměř výstavní kusy. Akvárka byly všude, kam můj zrak dosáhl, obyčejné i luxusnější, malé i velké, barevné i obyčejné. Mně jako bláznoj do barev se samozřejmě líbily ty s barevným pískem, ale M. to naopak považuje za vrchol nevkusu a doma by to rozhodně mít nemohl, to jako ani náhodou! Celý den jsem se těšila na Nema, loni tam byl vystavený v malém mořském akvárku a letos jim vzal asi kramle. Zato tam měli hodně malých rejnočků (neboli trnuch, ha, cítím se chytře), takže mám za to, že Nemo už je prostě pasé a jestli chcete být cool, musíte si pořídit rejnoka.

Taky tam měli oddělený pavilon plazů, hmyzu, pavouků a dalších různých pazvířat, kterým zrovna neholduji. Zjistila jsem, že jsem naprosto slepá, protože jsem se musela vždy zeptat jako slabomyslná a smyslu zbavená, kde ta strašilka sakra je?! Když mi někdo odpověděl, hanbou jsem málem lezla do kouta. Kdo by si taky koupil zvíře, které vypadá jako větev? V tom zatraceným akvárku bych ho musela hledat celý den a není jisté, že bych ho vůbec našla (jak jsem se přesvědčila)!

Dole je trochu víc fotek, ale pouze z mobilu.













































Prodejné rybičky.


3 komentáře:

  1. Jsem na tom stejně, včera jsem si "sehnala" všechny jejich desky a jedu pořád dokola a ne a ne vyhnat je z hlavy! :(
    Fůj, jak mohli vyměnit Nema za rejnoka? :( Hledá se Nemo! :D A koupil si Martin nějakou placku rejnočí? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ani nevíš, jak jsem ti vděčná, že jsi nefotila ty osminohé potvory :D (pavouky). Ke konci jsem se začínala na fotky dívat skrz prsty, jestli tam na mě něco takového nevybafne. :D
    A na víc, rejnoky jsem měla ráda už jako malá, zůstala jsem na ně hledět vždy s otevřenou pusou a ostatní rybky mě už nezajímaly. :D Jinak jsou ty fotky parádní =) a strašilky nám nosili kluci do školy. :D

    OdpovědětVymazat