úterý 11. září 2012

UFO trainers.


I kdybyste ste hádali a měli tisíc pokusů, nikdy byste neuhádli co jsem dnes dělala. Byla jsem totiž poprvé v mém životě na samosběru brambor. No řeknu to asi takhle - mám o zážitek víc, bolí mě celý člověk a M. mě musel odvízt domů autem, protože jsem už nebyla schopná osedlat své kolo. Navíc nás chytl déšť, takže jsem byla od bahna i za ušima.

Zítra navštívím s kamarádkou moji střední školu, sice jsem se zařekla, že už tam nikdy nevkročím a jestli ano, tak ať si mě sám ďábel odnese, ale má podpora při její ústní maturitní zkoušce je nezbytná. Věřím, že to zvládne.

Jinak proč ten název článku, chci vám představit moje nejbáječnější, nejlepší, nejpohodlnější a nejoriginálnější boty pod sluncem. Už jsou trochu unavený po tom častém nošení, ale hodlám v nich ťapat navždy. A taky mi je můžete někdo umýt.





3 komentáře:

  1. Jejda, ty jsou tak veselé a zlaté! :D
    Chci boty jako jsou convers apod. ale mamka nechce o látkových ani slyšet, prý to promokne atd. Jenže v čem mám chodit, když se mi nic nelíbí? :D
    Netuším, co budu dělat já, až dojde na maturitu.

    OdpovědětVymazat
  2. skvělé)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat