pátek 28. září 2012

NEVER AGAIN


Vyhrála jsem foťák v soutěži Zlaté. Není to zrcadlovka Nikon, po které jsem celým srdcem prahla, ale obyčejně neobyčejný digitální fotoaparát Sony Cyber-Shot DSC-W630 (obrázek zde), který je ale 100x lepší než můj momentální aparát, který mě tak akorát dohání k šílenství. Ani nevíte, jakou mám radost!

Včera jsem šla s kamarádkou zapít ještě moje narozeniny a dopadlo to tak, že jsem se v noci křečovitě držela mísy a s nechutí vyhazovala obsah svého žaludku. Berte prosím mé varování vážně - vždy, když plánujete konzumovat alkohol, pořádně se najezte. Ano, jsem hrozný čuně, ba přímo prase! A tancování na diskotéce, kde bylo pět a půl lidí, no pane bože... Aspoň, že jsme neplatili vstup, na přemlouvání máme fakt talent.

Středeční večeře s M. opět nevyšla, přemýšlím, že ten poukaz snad ani nemyslel vážně, protože už dvakrát a jeho vinou z toho sešlo. Doufám, že dnes se už poštěstí, vždycky jsem potom akorát zklamaná a otrávená.

Včera jsme s našima jeli do Kiku, kde jsem měla v plánu si koupit k mému mini ASUSáku mini myš. Měli posledních pár kusů a žádnou černou, kterou jsem chtěla. Tak mám bílou, hrozně smrdí po chemii, ale světě div se - funguje.

A na nový občance vypadám jak jinak než blbě.




2 komentáře:

  1. Ber to tak, že je to opravdu supr, že fotí líp než tvůj předešlý a na víc je vhodnější na cesty, než Nikon (který si momochodem taky přeju, ale zatím žiju s našim digitálem co máme, bohužel je podobná kráva jako zrcadlovka, takže ne moc cestovní). A hlavně: Vyhrála jsi ho, tutíž je zdarma! :D

    Alkohol je zrůda, ale vím, že s ním si člověk umí užít (z pohledu na ostatní, sama se oné kocovině vyhýbám jako čert kříže). Snad ti je už líp. Stálo to aspoň za to? =)

    A držím palce, ať už si na tu večeři zajdete.

    PS: Fotka je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  2. Fotka je dokonalá, protože ji fotila její dokonalá sestra! :D Hele, jakto že nevyhrála tahle?! Vždyť je o mnoho lepší a ta si zaslouží ten Nikon!!!! :D Ale i tak mám radost, že jsem tak dobrá a tak hezky jsem vás vyfotila! Kdy foťák dorazí? :D

    OdpovědětVymazat