pondělí 10. září 2012

Pejskování.


V pátek jsem odjela na víkend k babičce, kde jsem se měla moc fajn a 1000000x líp než doma, kde na mě akorát padají depresivní myšlenky a cítím se špatně. Jenže jen doma mám možnost se vidět s M., takže vnitřně volám o pomoc a navenek jsem spokojená. Občas si připadám, že se přetvařuju a vsadím se, že si to myslíte také. Poslední dobou to není dobré. Nic není dobré a můžu si za to sama.

Trochu jsem fotila sestřiným foťákem naše psice vesmírné a pár dalších věcí, které uveřejním třeba příště.












2 komentáře:

  1. Ten balónek byl stejně dobrej kup! :D :) Tak až na tebe zase budou padat chmury koukej přijet za mnou! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Božinku ty jsou tak krásné!
    Snad tě takové zlé období brzo přejde. Je fakt, že takové útěky jsou velmi uklidňující na duši, ale bohužel nejsou dočasné, s problémy se stejně musíme potýkat a nakonec je nějak vyřešit, aby jsme mohli i doma dýchat.

    OdpovědětVymazat