sobota 1. září 2012

So Easy.


Nesnáším, když příjdu ze zábavy ve tři ráno a o šest hodin později táta zapne vysavač, začne drandit po bytě a první pokoj, který poctí svou návštěvou je samozřejmě ten můj. Mám sto chutí jít spát pod most.

Ta zábava (diskotéka, akce, říkejte tomu jak chcete) byla opravdu dobrá. Když si odmyslím fakt, že si kluci koledovali o pořádnou pranici s nějakýma fakt mrtě nejvíc hustýma týpkama, kterých bylo "šestkrát tolik voe", potom že se M. opil a spal na stole, déšť a mé krapet motající se nohy (ale plné a střízlivé vědomí!), tak to bylo fakt supr.

Mám se fajn, ale mám jeden problém, který mě nutí furt přemýšlet a hlodá mě. Samozřejmě se to týká chlapů, 99% ženských potíží a problémů se týká mužských. Nebo ne?

Jinak doufám, že se všichni těšíte do školy. Já jdu až v říjnu. Oficiálně jsem totiž přijatá ke studiu na univerzitě Pardubice. Děkuji, děkuji mockrát.

Měsíc plný skvělých věcí (zejména mám na mysli koncert COLDPLAY!) může začít!



Poslouchám.



5 komentářů:

  1. na koncert se taky tak strašně těším! :) Takovej záchytnej bod v tom září.. doufám teda, že se ho dožiju :D abych se v autoškole dřív nezabila, to by mě nasralo! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Až v říjnu? Není jak tobě. :D Ale snad my to ti zářioví nějak přežijeme. =)
    Takové rána znám, mě takovými návštěvami poctí vždy mamka, která jde na balkon a tříská z dveřmi. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, nominovala jsem tě na Liebster blog, tak to zkoukni na tom mém :) gratuluju ! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že ta scéna s vysavačem je ve všech rodinách stejná :D
    A zvu tě k sobě na Giveaway :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2012/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ten koncert Ti závidím..vlastně i tu školu. To září je tak ošklivě..školní. :d

    OdpovědětVymazat