neděle 30. září 2012

Strach.


Pouze když se lidé bojí, zjistí, že jsou pouze lidmi.

Tak zítra mi to začne. Přednášky, cvičení, semináře, usínání při nekonečných hodinách. Vlaky, eMHáDéčko, nezdravé obědy, nuda, nakupování.

Jsem na to zvědavá a zároveň mám šílený strach. Seznamování s cizími lidmi mi jde pouze v případě, že mám v krvi nějakou tu malou promili. Třeba mi becher (nebo dva) po ránu pomůže.

Včerejší večeře s M. byla úžasná. Nečekaně jsem si dala maso a po krátkém zauvažování jsem si objednala vepřový plátek na žampionech, protože ekonomové předvídají zdražení vepřového masa ve všech obchodních řetězcích. Ano, za každé situace myslím ekonomicky a logicky (ehm).


2 komentáře:

  1. Vidím teda, že večeře klapla. =))
    A neboj se, je to na nic takové nové poznávání a seznamování se. Ze začátku asi budou zmatky, ale já ti věřím a vím, že se do toho dostaneš.

    OdpovědětVymazat
  2. Nemáš sa čoho báť :) Z tohto usudzujem, že ideš na vysoku. Je to uplne iné ako na strednej, tam sa nemusíš rozprávať s uplne každým, pretože aj tak nebudeš mať hodiny stále s tými istými ludmi. Ak si tam nájdeš pár, naozaj spolahlivých ludí,s ktorými si vieš poradiť a pomocť hlavne čo sa týka učenia, tak to ti postačí :)

    OdpovědětVymazat