středa 5. září 2012

(Un)healthy breakfast with AktaX


Včera jsme byli s tátou u babičky (a ségry a nemocnýho dědy) řezat dřevo na zimu, tentokrát je to lepší, můžu se dokonce i hnout a s mírnými bolestmi zvednout ruce nad hlavu.

Navečer jsem pak byla u M., kde mi podrobně vysvětlil svůj plán s výstavbou nové voliéry pro své ptactvo, které je složeno ze dvou andulek (neboli papoušků vlnkovaných) a dvou korel (neboli korel chocholatých). Podle jeho slov to bude naprosto úžasný! Pak sme se nějak dohadovali a skončilo to tak, že sem se šíleně ale fakt šíleně naštvala, když mě vezl domů. Mám strach z rychlých a neuvážených jízd autem, proto jezdím jen s lidmi, o kterých vím, že jsou rozumní a pokud možno nepřekračují zákon (což je pouze táta, M. a občas i švagr), jenže tentokrát jel jak naprostej magor a já si málem nadělala do gatí. A já blbá mu ještě kupuju Skittles, že bych se na něj........!

Posledních pár dní mám problémy s nespavostí, v noci usnu až kolem jedný nebo druhý, takže ráno vypadám opravdu "svěže" ba přímo k zulíbání. Dnes tomu nasadili korunu, když v sedm ráno začly ve vedlejším bytě přes zeď řvát vrtačky (tři najednou) a kladiva a další různé nástroje mně naprosto cizí. Přišlo mi, jako by se mi někdo navrtával do hlavy, mám z toho náladu, že bych je klidně bez výčitek svědomí zavraždila a poté prokazovala svoji nevinu.

Jinak žaludek se mi celkem zklidnil. Snažím se brát všechno s nadhledem a klidem, v rámci možností. Děkuji za vaše komentáře u minulého příspěvku!



Moje extra nejlepší snídaně. A výborná kobliha z Lidlu. A kakajíčko. A nektarinky. Z Lidlu.


Co na to Scullyová? Ten její výraz miluju.



"Muldere, je to dobrý nápad?"



"Scullyová, tady něco nesedí!"

4 komentáře:

  1. A budeš jezdit se mnou až dodělám řidičák? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Brácha sledoval Akta X vždy ve chvíli, kdy jsem se snažila usnout do školy. Naštěstí nás už naši rozdělili a mám svůj pokoj. :D
    Dostala jsem na nějaký ten koblížek chuť, nejlépe čokoláda a pudink. Jako malá jsem zbožňovala ten, na kterém byla čokoláda a na tom ještě posypaný kokos. ♥

    Snad se ti všechny ty stavy už vytratí.

    OdpovědětVymazat
  3. To je milé vědět, že jsi tady byla. =) Ano, bydlím ve Valticích. =) A děkuju, těší mě, že to někoho baví číst, i když je to dost dlouhé. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem koblížky milovala jako malá a teď se musím přiznat, že minimálně 7 let jsem žádný nejedla. :)

    OdpovědětVymazat