pondělí 17. září 2012

..when the dream comes true - COLDPLAY


Nevím, co k tomu mám říct. Samozřejmě, že to bylo nejlepší, nejkrásnější, nejdojemnější (ach, Fix You byla prostě... aach), ale tyto slova jsou tak všední, obyčejná, na Coldplay a jejich vystoupení tak slabá a málo vystihující. Abych to mohla opravdu dobře a popravdě popsat, museli byste tam být všichni do jednoho, abyste mě pochopili a věděli, jak to myslím. Tak moc bych přála všem, kteří je milují a chovají k nim hluboký a intenzivní cit ve skrytu duše a srdci jako já, aby je viděli na vlastní oči a zažili tak něco, na co budou vzpomínat celý život se slzami v očích.

Při pohledu na Chrise jsem věděla, že zrovna oni jsou mým lékem na všechno. V okamžiku, kdy začalo hrát intro a oni se pomalu sunuli na podium, mě šíleně bodalo u srdce a byla jsem v takovým tranzu, že jsem zapomněla i dýchat.

Kolikrát za koncert mi vehnali slzy do očí, to vlastně ani nevím. Opravdu dojatá jsem byla u Fix You, Clocks a pokaždé, když z děl vybouchli do vzduchu papírové konfety, já zvedla ruce a koukala se nahoru, jak mi lítají mezi prsty a padají na hlavu. Chtělo se mi přímo umřít štěstím. Světelná show za pomoci svítících náramků, které rozdávali při vstupu do Synot Tip Arény, byla naprostým šokem a skvělým tahem.

Ta energie, která z nich přímo tryskala, byla nepopsatelná. Publikum bylo divoké stejně jako Chris, který za celé vystoupení vyměnil tři trika a bylo vidět, že si to užívá na maximum a dává do toho vše.

Jsem si jistá, že na ně pojedu znovu. Jednou, až na nás zase příjde řada. Kéž bych jim tak mohla za všechno poděkovat, to bych použila i moji jinak nepoužitelnou angličtinu. A jak ráda.

Trochu víc jsem zainvestovala a koupila si tam (hlavně díky ségře, takže díík moc) Coldplay triko, ve kterém bych nejradši i spala, ale jeho vysoká cena a hlavně vzpomínky mi to nedovolí a tak ho vytáhnu opravdu ve výjimečné situaci.








1 komentář:

  1. Muselo to být opravdu úžasné. To jak to popisuješ zní opravdu krásně, nadšeně a šťastně a jsem ráda, že tě něco takto odpoutalo. =)

    OdpovědětVymazat