sobota 27. října 2012

... but I said NO!


Už jste někdy něco nakazovali svému srdci? Srdce a rozum, dvě věci, které by měl normální člověk vlastnit, ale které se taky málokdy na něčem shodnou. Člověk pak prostě NEVÍ.

Ano, přesně to je můj aktuální problém. Srdce něco chce, po něčem vehementně touží, může se rozskočit a rozum zároveň vysílá WARNING! signály do kůry mozkové (s tím zvukem jako když chytne váš antivir trojskýho koně).

Říká se, že se na první lásku nezapomíná. Teda aspoň mně to nejde a to se fakt snažím.

Včera jsem byla po delší době pít. Já a šest kluků. Šest moc fajn kluků se kterýma si rozumím a bylo mi s nima skvěle. Stokrát víc než kdybych byla mezi šesti holkama. Všechno se to změnilo až na střední škole, kde jsem strávila 4 roky vedle mého již nejlepšího kamaráda. Ty 4 roky mě změnily. Hodně. Holky totiž nejsou hodný.



1 komentář:

  1. To znám, ale mívám to obráceně. Mozkem se snažím probrat to srdce, aby si uvědomilo, že dělám dobře ...

    Máš pravdu, že kluci nejsou tak vypočítaví jako holky a neubližují tolik, ale háček je v tom, když jeden může začít jevit zájem a pak řekne i to, čím ani holka neublíží.

    OdpovědětVymazat