středa 3. října 2012

HELLO, I AM STUPID


První dva dny školy (úterý mám volné, kdybych věděla, kdo má tuto svatost na starosti, líbala bych mu nohy aspoň jeden semestr) bych mohla shrnout do jednoho výstižného slova - HRŮZA.

Od přírody mám tendenci přehánět a jsem paranoidní, ale tohle, lidi, tohle je extrém nad všechny možné (i nemožné) extrémy. Kdykoliv někdo začne probírat látku a "ponoří" se do pro-mě-naprosto-cizích slov, mám pocit, že jsem Alenka a spadla jsem pořádnou ďurou někam, kde rozhodně nemám co dělat, přesto tam čumákuju a nevím si rady.

Dnes jsem poprvé četla latinsky. Měli jsme totiž PRVNÍ cvičení z latiny. A četli jsme. Latinsky. Do you understand?!

Mám pocit, že jsem čím dál víc hloupější. Neumím historii ohledně Římanů, neumím myslet logicky, nikdy jsem nemluvila řecky a pochybuju, že se to za ubohý rok naučím.

Ohledně svého budoucího studia na FF jsem velmi skeptická. Aby toho nebylo málo, tak máme na trati výluku, takže musím jednu zastávku (!!!) jet autobusem a tím naberu 10 minut zpoždění, takže už nestíhám MHD a jentaktak stíhám chodit na přednášky a cvičení a semináře.

Ještě, že mám dva zbývající dny jen krátce. Abych se moc neradovala, náladu mi kazí fakt, že se musím do pondělí naučit psát a říkat řeckou abecedu a do příští středy správně vyslovovat a číst latinské slovíčka.

Zabijte mě někdo, prosím. Ale rizoto v menze, to bylo opravdu dobré.

Pro zasmání dvě legendární fotky staré jako Jeruzalém, na první s nejlepší kamarádkou (tuším 8. nebo 9. třída) a na druhé s M. v tanečních v prváku na střední (to jsme spolu husy ještě moc nepásli). Ano, byla jsem kluk a jak mi bylo fajn! :D




3 komentáře:

  1. Tak aspoň že v menze ti chutnalo.. :D zas někdy půjdem.. a neboj zvykneš si, to jen ten začátek je těžkej ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No ták, uvědom si hlavně, že je tam spousta lidí, co se takto cítí. A řecká abeceda je v pohodě, učila jsem se ji ze zvědavosti jako malá, ty písmena jsou krátké ... :D psát už je to ale horší, to je pravda.

    Není nad vzpomínkové fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Pekný postík :)
    Poď na Giveaway :)
    Výhra je 600,-Kč na útratu na www.slevomat.cz :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovědětVymazat