středa 17. října 2012

if you're lonely, change your mind..


Škola mi dává zabrat, sice ještě nic nedělám a dělám si z toho srandu, ale začíná mi hořet koudel u zadní celulitidové části mého těla. Neztrácím humor.

Rozhodla jsem se být hrozně cool a drsná jako ostatní lidi na mém fb/okolí/městě. Tak jsem si taky nechala "vytetovat" kérku. Myslím, že jsem teď dost hustá a krutá, žjou džeaa. 


Víte, já nemám ráda ty mláďata, co se stále drží maminčiny sukně a nechají si vytetovat všechno jen proto, aby byly dospělejší, cítily se jako něco víc a tetelily se blahem kdykoliv se jich někdo zeptá pááni ty máš kérku joo, fakt dobrý jakoo. Dnešní mládež je tak šíleně ... já ani nevim, jak bych to měla nazvat. Možná debilní? A hlavně mi neříkejte, že moje generace byla to samý, to teda nebyla a at se klidně propadnu do pekla.

Jinak dnes jsem (jako nikdy předtím) "přitahovala" romské obyvatele. Ráno ve vlaku si ke mně přisedli (čti vecpali) a já se rozhodla, že se raději budu učit latinsky, protože slova typu "ty mrde nečum" nebo "hajzle chceš dostat" ve mně nebudily zrovna milý dojem a kojící romská žena přímo naproti mně už vůbec ne. Navíc držení batolete měla tak hrozné, že jsem každou vteřinou očekávala dětskou šavli na mým světlých džínách. Naštěstí jsem vystoupila dřív, než se tak mohlo stát.


5 komentářů:

  1. To, že neztrácíš ten humor je dobře, protože kolikrát je to ta poslední věc, která nás drží nad vodou.
    Ten kozlík nemá chybu. :D:D
    S generacemi souhlasím, čím je to mladší, tím víc nestačím nad onou debilitou zírat. Já tetování chci. Líbí se mi to. Ale nechci takové, že se rozhodnu pác a pak to nebudu chtít. Uvažuju o tom hodně dlouho a asi aji budu. :D
    Někteří romové nejsou lidi, ale zvířata. A víš co je na nic? Množí se jako zvířata, kdežto chytří a rozumní lidé si dávají pozor a tak je jich míň a míň.

    OdpovědětVymazat
  2. cha cha cha! nene :D :D ještě, že se mnou nepřizpůsobiví spoluobčané nejezdí, průvodčí by je spíš vyhodil :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsme mrzli, to se neboj :D, ale zahřívali jsme se tancem a blbostma. Někdo i alkoholem samozřejmě. :D Věřím, že se stále dá něco podniknout. =)

    OdpovědětVymazat