sobota 6. října 2012

So tired.


Přijedu domů a to jediný, co mám v plánu dělat, je spát spát a spát. Poslední dobou vypadám opravdu dokonale a sexy, v životě jsem neměla takový pneumatiky pod očima a nebyla tak "mrtvá" od pohledu. K tomu mám ryze mužskou nemoc a to rýmičku, tudíž mi teče z nosu jak z niagárských vodopádů.

Mám ráda ty odpoledne, kdy jsme s M. tak unavení, že oba naráz usneme a chrápeme (a to doslova) jak medvědi při zimním spánku až do tý doby, než se jeden z nás vzbudí a řekne, že je čas jet domů. Často si tak nestihneme ani pokecat, prostě to zakápnem a naprosto nic nevnímáme.

Ta škola je (spíš teprve bude) opravdu hodně těžká. Ten, kdo tvrdí, že filozofickou fakultu vystuduje každej hlupák, je opravdu vůl. Je hezký kritizovat něco, s čím nemá dotyčný žádné zkušenosti. A z těch knih, které nám zadali jako povinné, se asi brzo zblázním.

Zítra mám v plánu koncert jedný místní kapely, ale kamarádka se ještě nevymáčkla, takže asi nemá zájem. Celkově mi připadá, že se ke mně kamarádi obracejí zády. Vím, že se všichni rozprchli na vysoký školy a nemají tolik času jako dřív, ale já opravdu nesnáším, když někomu napíšu a on mě totálně ignoruje, i když ho prostě vidím online. Je mi z toho hodně smutno. A tak přemýšlím, že raději budu spát u M., protože on mě momentálně drží nad vodou jako záchranný kruh, u něj mám tu jistotu - že mě nikdy nenechá utonout.


5 komentářů:

  1. Taky pořád spím.Školu určitě zvládneš.:) Takový kamarády mám taky,je lepší se na ně vykašlat,než se kvůli nim trápit.:)

    OdpovědětVymazat
  2. ten posledný odstavec poznám :/ Držím palce so školou! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Stále na tebe budu myslet a držet palce, věřím, že se do toho dostaneš. Ty začátky (čehokoliv) jsou vždy nejhorší.
    S M. jste na tom podobně jako my s Tomem. Lehnem a už se spí. :D Pak se zvednem a jeden z nás už musí odjet. Ještěže spí dnes u nás. A jestli ti je tak, jak ti je, tak u M. spi. Myslím, že to bude zatím lepší, když už kamarádi se umí otáčet zády - taky to nemám ráda, kdo taky jo?

    OdpovědětVymazat
  4. Pytlema pod očima se netrap, dnes jsem se na to schválně zaměřila v metru a zjistila, že je má každá ženská, ale běžně to ani nevnímáme...
    Vejška je těžká, nechápu, kde lidi vzali pocit, že by neměla být.. tak jasně, zpětně taky hodnotím maturitu jako lehkou, ale to protože zkouškové bude těžší a stejně lehká nebyla, když to byla první taková nahuštěná zkouška, ale to v učebnici psychologie psali, že člověk zpětně hodnotí sám sebe jako většího frajera a že vše bylo snazší než jak to skutečně v tu chvíli cítil...

    OdpovědětVymazat
  5. prvák je na vejšce podle mě nejhorší. hlavně zimák. já si pamatuju, že jsem jen za tmy vstala, od 8 byl nějakej seminář, pak dlouho nic (to jsem se snažila připravovat do školy v knihovně a usínala jsem u toho), a odpoledne zase nějaký přednášky a semináře až do večera, a pak zase za tmy domů, tam dodělat, co jsem v knihovně na druhý den nestihla a spát. a to prosím od pondělí do pátku. bylo to horší než gympl. teď už je to o dost lepší, i když práce po nás chtějí průběžně stejně docela hodně, ale dá se to. teď už jo. :)

    OdpovědětVymazat