středa 24. října 2012

Still alive.


Ano, stále žiju.

Škola mě naprosto vyčerpává i přesto, že (téměř) každý den končím brzy. Ale ty cesty vlakem jsou mnohem horší než se zdá. Třeba dnes byl vlak z HK tak narvaný, že jsem si málem nesedla. A co teprve cesta MHD od školy na nádraží. Byla jsem přilepená na zadních dveřích a pokaždé, když řidič otevřel dveře jsem málem hodila záda na chodník. Nevím, co to dnes bylo za den? (po půl minutě přemýšlení jsem přišla na to, že mrňousové mají prázdniny). Aaarghh. *pláč*

Nepříjde vám to nespravedlivé, že vysoké školy už nic takového nemají? Divím se, že nám dovolí mít volno alespoň o státních svátcích. Ale tak já vím, že až budu pracovat tak taky nebudu žádné prázdniny mít. Ale neberte mi to! Cítím se poníženě.

Dnes jsem si koupila Biosil Plus, aby mi aspoň ty tři vlasy "děda vševěda" na hlavě zůstaly. Mohl by třeba vyrůst i ten čtvrtý. Ale uvidíme za 2 měsíce.

Jinak v neděli slavíme s M. čtyři roky společného "soužití". Zajdeme si na večeři a bude nám fajn. Když nad tím zauvažuji, vůbec mi to nepříjde, že jsme spolu tak dlouho. Jako dvě naprosto odlišný povahy to přirovnávám k zázraku. Je to hezké a máme se rádi. A k svátku mu koupím dvě morčata.

Poslední dobou vůbec nefotím. Nemám co a taky čekám, až mi příjde ten nový foťák. Podle recenzí na youtube vypadá dobře.

Koupila jsem si nový svetr a nové kalhoty. Podle M. naprosto zbytečné vyhazování peněz (prý mám hadrů dost, ale nevím, kde to sebral - nerozumí tomu). Letos ještě plánuji koupi nových zimních bot a nějaké větší kabely do školy, aby se mi tam vešel asusák. Podle M. ještě větší vyhození peněz (jeho výraz se pomalu mění v nepřístupně nasupený, takže rychle měním téma...).




Moji oblíbenci. Naživo jsou naprosto.. uff.. živí. A já s nima.

7 komentářů:

  1. Je to bída, že nedají prázdniny všem. Hrozím se toho, až do té práce jednoho dne polezu. Vždyť tam už ani ty omluvenky neplatí ... To bude teprve ...

    Páni, 4 roky jsou dlouhá doba, ale věřím, že to utíká a vůbec to tak nevypadá, že už jste spolu tak dlouho. Moc vám to přeju. =))

    Těším se, až nám předvedeš nové fotky novým foťáčkem. =)

    OdpovědětVymazat
  2. Zbytečný vyhazování peněz za oblečení a boty? Kdo to kdy slyšel!? ;-)
    Vypsaná fixa - tak to jsi mi udělala velkou radost.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Já sice mm prázdniny, ale volna si vůbec neužiju. :/

    OdpovědětVymazat
  4. Tehdy, když jsem dosáhla stovky pravidelných čtenářů, tak jsem řekla, že nebudu mít žádnou giveaway, ale chtěla jsem napsat článek pro blogy, kteří něco pro ten můj znamenají. Jednoznačně patříš mezi ně a tak je část toho článku věnována i tobě.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně přijde, že všechny školy mají nějak moc prázdnin, každou chvíli! Pak se nemá IQ národa snižovat :-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  6. vypsaná fixa má best songy ♥




    PS: Zvu tě k sobě na giveaway :)
    http://bloggerandbeautifullife.blogspot.cz/2012/10/giveaway.html

    OdpovědětVymazat