sobota 13. října 2012

TOP 10 - MUSIC



Mé dny začínají mít otravný a stereotypní charakter, tudíž se u mě nic neděje a já koušu do tužky a přemýšlím, co bych vám dnes napsala. Každý den ve vlaku na cestě do i ze školy poslouchám písničky a hraju přitom Solitaire, který mě nedávno naučil M. a já to teď hraju jak smyslů zbavená, přitom ze 40 her jsem vyhrála pouze 4. No, ale to je vlastně jedno. Jen mě napadlo, že vám sem napíši o mých současně nejoblíbenějších kapelách, bez kterých by můj svět byl pouze černobílou kulisou.


1. Coldplay


Samozřejmě, že jsou na prvním místě. Dokáží mě neskutečně podpořit ve všech mých rozhodnutích.

2. U2


Vždycky jsem měla jejich písničky ráda, ale až před dvěma lety jsem si jich začla všímat víc a sehnala si většinu jejich alb.

3. Sting & The Police


Je úžasnej a mužnej. Tečka.

4. Klaxons


Myslím, že pár lidem by mohli být proti srsti, ale jejich hudba je příjemně odlišná.

5. The Verve


Vždy, když mám melancholické nálady.

6. Michal Hrůza & Kapela Hrůzy


Moji nejoblíbenější interpreti z ČR. Viděla jsem je párkrát naživo a vždy to byl skvělý zážitek.

7. Röyksopp


Electro dvojka z Norska.

8. Parov Stelar


Rakouská electroswingová kapela. Moc jsem si je oblíbila.

9. Gotye


Kdo by neznal v této době nejslavnější zpěváka z Austrálie.

10. Toneless


Moji oblíbenci z Prahy.

Tak a protože jsem vždycky byla taková jiná, dávám ještě č. 11.

11. Swedish House Mafia


Vždy, když je poslouchám, tak mám hrozně akční náladu a nejradši bych protancovala střevíce.


2 komentáře:

  1. Pekný postík :)
    Poď na Giveaway. Hraje sa o 600,- Kč voucher :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovědětVymazat