středa 10. října 2012

Everybody talks


Včera jsme byli s M. na houbách. Kromě plnýho košíčku jsem si dotáhla pořádnou rýmu, ne rýmičku.

Dnes jsem vstávala do školy až v devět ráno a ve škole byla od 12 do 13:30 hodin, abych se naučila trochu latinsky. Už jsme časovali slovesa a já mám dojem, že se to opravdu nemůžu naučit. Zapínám mozek na maximum. Po latině jsem zašla s kamarádem do kavárny na lattéčko, já si dala kokosový a on karamelový, jen sme si tam nasypali moc cukru, takže to bylo šíleně sladký a kecali a kecali a pak musel na přednášku. A já jela domů.

Pak jsem se stavila na pokecík k doktorovi, abych si zjistila pár informací.

Zítra jen do 12 a pak k babičce na noc. A pak už je pátek. Tento týden mi neuvěřitelně utíká.

Přidávám pár fotek divoké zvěře z M. domova. Hrají: malá kachní, velká kachní, smutný Beňulínek a zvědavé kotě, které už dali pryč.








1 komentář:

  1. Ježíš, ten pohled pejska :D:D. Musíte se tam mít fajn. A buď ráda, že ti to utíká, mně se to naopak táhne a nevím, co by. =/

    OdpovědětVymazat