středa 31. října 2012

What doesn't kill you makes you stronger


Furt jsem taková zmatená a ve vlaku koukám jen hloupě z okna a přemýšlím o tom, co bych měla dělat anebo sním s otevřenýma očima. Nebo vzpomínám a přehrávám si znovu ty fajn okamžiky.

Konečně už vím jaké to je, když máte notebook v posteli, jste na internetu a užíváte si s ním volné chvíle. Je to tak...pohodlný. Díky, tati.

Jinak, co je nového. V neděli jsme s M. slavili 4. výročí, ale o tom už jsem se zmínila. Pozval mě do restaurace (v poslední době zkoušíme všechny restaurace v okolí a nyní to bylo prostě nejlepší) a jako blázen do kuřecího a špenátu jsem si dala plněnou kapsu, yumi. A aby jsme na toto výročí dlouho a "rádi" vzpomínali, doma jsme se pak pohádali. Celkově mi teď M. říká věci, který si má spíš nechat pro sebe. Pomalu mi začíná přetýkat pohár trpělivosti.

Taky mám nový zimní boty. Nestály tisíce a rozhodně nejsou letošním módním hitem, ale mně se líbí. A taky tam měli luxusní vysoký semišky, ale ty mi táta už nechce koupit (věčně nadává, že jestli si myslím, že je botník jenom můj, tak se pletu). Musím to nějak vymyslet a počkat, až budou ještě levnější, už teď totiž byly ve slevě ani ne za 500 (!!!).

Škola opět hrůza, to je už zvykem. Nebaví mě to čím dál víc a jsou na nás čím dál víc přísnější. V latině a řečtině se začínám slušně ztrácet a v tom ostatním jsem ztracená už dávno.

Předevčírem jsem si zkoušela své maturitní šaty jestli se do nich ještě vejdu. Odpověď zní ano a já jsem spokojená.





3 komentáře:

  1. V těch šatech jsi jako víla, moc ti sluší, jsou krásné.

    To výročí mě mrzí. =( Celkově je někdy lepší si opravdu sednout, říct všechno, co tomu jednomu na druhém vadí a uvědomit si, co bude dál. Nedávno jsem málem o Toma přišla, přestala jsem mu říkat, co mi vadí a pak jsem to vysypala najendou. Byl to horor, ale nějak jsme to ustáli. Snad budete v pohodě.

    Notebook je svatá věc, to je pravda :D a ta škola =/ už tak máš můj obdiv, že na výšce vůbec jsi, já se tam ani nedostanu. :D Jestli vůbec odmaturuju.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som mala na stuzkovu myslim ze take iste, alebo velmi podobne, len ruzove !:) uz som ich dovtedy, ale nemala prilezitost obliect :/ visia v skrini a cakaju kedy bude vhodna prilezitost :)

    OdpovědětVymazat
  3. sluší ti to ! A ten pocit, kdy si jen tak ležíš v posteli a brouzdáš po netu je naprosto boží! Právě teď :D

    OdpovědětVymazat