středa 21. listopadu 2012

bang bang, you're dead


Mám se dobře. Po dlouhý době nemám depresivní a negativní myšlenky (ovšem negativní člověk jsem pořád), myslím na hezké věci a na chvíle štěstí, které mě v posledních dnech potkaly, i když jich je minimum.

S M. jsme momentálně v hodně zajímavé fázi našeho vztahu. Není to ani tak zajímavý jako spíš smutný. Mám pocit, že se nám to bortí před očima, ale to bude jen mé zdání, protože on je typ chlapa, který je absolutně nezaujatý a nic ho nevytrhne z tej jeho nálady "vo co go, baby" a "sem hrozně free týpek a nic mě nezajímá". A taky "tvoje problémy bych fakt chtěl mít".

Před pár dny jsem o sobě slyšela, že jsem běhna. Co se o sobě člověk nedozví, je to vtipný. To mám za to, že si neumím najít kamarádky mezi holkama a lezu klukům do zelí.

Dnes mám za úkol napsat na tři A4 úvahu na volitelné téma. Zvolila jsem si téma Život.. život něco. Ještě nevím.

Je možný, aby holka milovala dva kluky zároveň? (furt říkám klukům kluci, ne muži, i když k našemu věku už by se to možná hodilo více, bléé sem stará). Milovat je neuvěřitelně silný slovo, který v sobě nese jakýsi závazek k někomu, něčemu.. neříkám ho, dokud si nejsem stopro jistá.

To je tou situací mezi mnou a M.  NEJSEM SI JISTÁ.

Dnes jsem se na hlavním nádraží města Pardubice rozhodla, že jestli někdy skočím pod vlak, tak skočím pod Leo Express. Ten vlak je totiž osobnost od pohledu. Pendolino už je ojeté pasé.





1 komentář:

  1. Teď je tak zvláštní období .. jinak s tou nejistotou jsme na tom asi stejně. Proč asi? Protože v jednu chvíli váhám a v druhou to vím .. je to jak na houpačce.
    Víš, co je náhoda? Že jsem si dnes po sta letech koupila pims, ale ty od milky. :D

    OdpovědětVymazat