pondělí 5. listopadu 2012

I've got a war in my mind


Už dva lidi mi v krátké době bodli kudlu do zad. To víte, že vás to vždycky překvapí a zklame, i když to třeba tak trochu čekáte. Je to nepříjemný a ty pocity, co potom následují, jsou tuplem na nic.

Chci, aby tohle špatný období už skončilo, ale tuším, že to dobrý období příjde až s ukončením mého dosavadního (ne)úspěšného studia. Hrozně mě to tam deprimuje, se spolužáky si nemám ani co říct, asi nejsou moje krevní skupina.

Je pravda, že vysoká škola je skrz na skrz prolitá alkoholem, připadá mi, že jiná zábava tam prostě neexistuje. Ale s tím se dalo počítat.

Dneska jsem po dlouhý době do školy nejela sama, ale s milýma známýma tvářema, což mi hned zlepšilo celý den.

Těším se na zítra, až se vyspím a nebudu muset nikam jet. Jen budu čekat až příjde ta "milá" paní z pojištovny a konečně mi poradí. Mně tyhle lidi připadaj hrozně, ale hrozně neschopní!


Naše oblíbená s M.

2 komentáře:

  1. s tou vysokou jsi to vystihla:D prolitá alkoholem....vzhledem k tomu, že nepiju, tak si dovedeš představit, co mám se svými spolužáky společného:DD já taky na vysoké nemám přátelé..ty mám doma... a už jsem si na to zvykla, stejně jako na kudly v zádech:D

    http://jina-blog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Přidávám se k JINA.. :D mám taky se svými spolužáky hodně společného :D ale zvykneš si.. :) vysoká už není o kamarádičkování, tam jedeš sama za sebe ;)

    OdpovědětVymazat