pondělí 26. listopadu 2012

Milý Ježíšku,...


Psaní dopisů a následné strkání jej za okno mě už před pár lety přešlo, i když mi to přijde hrozně hezký, roztomilý a tradiční, ale co si budeme povídat už mi není šest a vím, jak to chodí. Proto už jen "oznamuji" rodičům, co by mi udělalo radost nebo co akutně potřebuji. 

A jelikož je psaní wishlistů a podobných seznamů naprosto cool a in, tak si sem taky jeden přidám, ať jdu zase po dlouhé době trochu s dobou.


1. Nový tričko nebo top - nemusí být zásadně s anglickou vlajkou, i když se mi líbí,
2. Náušnice - opět nemusí být s ang. vlajkou (ne, nejsem magor), ale po dlouhé době mám chuť na nějaké "visací",
3. Náhrdelník - kníry se mi líbí a tenhle bych si přála moc, doufám, že najdu třeba podobný, ale budu mít radost z jakéhokoliv šperku, který pod stromem najdu,
4. Svetr - toto přání jsem si už sama splnila (žluto-zelený z C&A),
5. Oversize mikina - a chci přesně tůůhle (což mám smůlu),
6. Pouzdro na foťák - aby se mi s ním náhodou něco nestalo,
7. Semišový boty na tkaničky - u nás je měli a já je šíleně chci!,
8. Flash disk - jelikož mi tu mou táta zabavil a půjčuje ji v práci kolegům, nemám ted žádnou, díky tati.

A takhle to máte, no. Nejsem zase tak náročná, no ne? Zrcadlovku totiž nepotřebuji.


3 komentáře:

  1. Ta mikina je božouší ...
    u nás už to taky dávno není, i když dopisy byly fajn ... teď už jedu na nákupy s našima, vyberu si co chci (doufám, že mi to dá hned a nakonec řekne, že to bude pod stromkem :D) a je vystarané ... Spolužačka mi říkala, že to po ní mamka chce ještě teď, aby psala dopisy a dávala je za okno, protože se jí to hrozně líbí. :D

    OdpovědětVymazat
  2. To já si dopis napsala, ale spíš takový nostalgický o tom, co bych si přála, aby bylo na světě lepší a tak. Co se týče wishlistu, tak se mi strašně líbí, protože jsi skromná a máme podobný vkus. Já letos dostanu foťák (bezzrcadlovku) a půlku jsem si doplatila, takže myslím, že taky snad moc náročná nejsem. :D:)

    OdpovědětVymazat
  3. fajn výběr
    zúčastni se u mě na blogu giveaway o tričko podle vlastního výběru:)

    OdpovědětVymazat