pátek 23. listopadu 2012

NAZDAR.10 korun.


Sedím se ve škole a čekám na poslední seminář tohoto blbého týdne. A to začal to tak hezky. Ukrutně se nudím, pozoruji okolo procházející lidi a hledám nějaké známé tváře. Marně. Lidí je tu jak opic v zoo ale nikdo, kdo by utišil mou stále stoupající nudu. Začíná být nesnesitelně silná a mám chuť se na ten naprosto nezajímavý, nezáživný a zbytečný seminář vykašlat a jet domů (vstávala jsem v pět, berte v potaz mou únavu). A nemůžu se dočkat na narvaný vlak při zpáteční cestě. Aaargh.



Z H&M, tuším oba za pade.

Líbí, líbí, líbí! Ale já raději Šklíbu.


Miluju tu blbost. Bender!

Nová čepica.





2 komentáře:

  1. Jsi k sežrání! :* ta čepica je naprosto bombovní, jsi v ní taková rozpustilá :) a ty náramky jsou boží! O tom modrozeleném jsem taky přemýšlela a ten fialový už tam neměli :(

    OdpovědětVymazat
  2. Ta čepice je úžasná! :D Jejda, jak já bych něco takového brala. :D

    OdpovědětVymazat