čtvrtek 8. listopadu 2012

should I stay or should I go


Včera mi konečně přišel foťák. Je šíleně malý, má kupu funkcí a je jenom můj! Ještě jsem nestihla nic vyfotit, včera jsem přijela až v 17 h., protože jsem v Pardubicích kupovala dárky pro M. k svátku a dneska jsem sice přijela ve 14 h., ale to jsem šla spát, protože jsem usínala už ve vlaku.

Taky mi už 3 dny nešel v pokoji satelit a jelikož lidé ze Skylink s tím nehodlali nic dělat, tak mi dneska naši koupili novou televizi (ta stará už byla totálně přepracovaná), která má zabudovaný set top box. Je placatá, malá a skvěle se na ní kouká. Konečně zas můžu v klidu usínat se Sexem ve městě na Prima Love. Nesnáším, když jsem v pokoji a je ticho. Mám pak špatnou náladu, proto musím mít za každé situace zapnutou televizi, aby tam byl prostě nějaký zvuk. 

Když už jsem se zmínila o těch dárcích pro M., jsem naprosto na dně s mými financemi. Peněženka zeje prázdnotou, mám posledních 150 kč a naprosto netuším, co budu dělat o vánocích a za co koupím dárky pro M. k narozeninám a pro nejlepší kamarádku k narozeninám a k svátku (slavit oboje den po sobě je opravdu nevýhoda, zvlášť pro dárce). Asi si půjčím u kofidisu.

Ale já mám plán a doufám, že výjde.

Zítra mám imatrikulaci. Fakt se na tu šaškárnu netěším a nejraději bych zůstala doma. Navíc ji máme až odpoledne, takže se domů dostanu až bůhví kdy. A ještě ke všemu musím M. vyzvednout ty morčata. 


2 komentáře:

  1. Je to šílené, u nás má spousta lidí narozeniny v prosinci, pak jsou tu ty vánoce .... mám výhodu v tom, že peníze dostanu na narozeniny, které mám tento měsíc. Nevýhoda? Utratím je za dárky pro ostatní, takže je urychleně vrátím. :D

    OdpovědětVymazat