pondělí 12. listopadu 2012

sweet nothing


Konečně mám nějaké fotky vyfocené novým foťákem. Trochu jsem je upravila, sice fotí hezky, ale zrcadlovka to není.

Téměř celý víkend jsem strávila u M., kde jsme se flákali, koukali na Avatara (ten film miluju), mazlili se s morčátky, pracovali na voliéře, byli u jeho prababičky na návštěvě, jedli jsme (hlavně já), no a taky jsem byla hrozně zklamaná z jeho reakce na můj dárek a tak jsem brečela. Furt mě to od něj mrzí, že si to vyložil úplně blbě a pak jsem byla špatná já.

Dnes jsem do školy nešla, je tam nějaká konference a i když jsem tam nejspíš jít měla, nechtělo se mi. Zítra a v pátek nejdu taky. Tento týden mi absolutně vyhovuje.









 









Poslední fotka je z imatrikulace.

6 komentářů:

  1. fotky s akvárkem nemají chybu :)

    OdpovědětVymazat
  2. rybky sú také upokojujúce :)

    OdpovědětVymazat
  3. některé fotky se vážně povedly! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, některé fotky jsou moc hezké! Rybičky jsou čůprrr)) a s tím dárkem si nedělej hlavu kočeno!

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů, svítící globus, ten bych chtěla! :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat