pátek 21. prosince 2012

believe me, love me.


Dnes jdu s M. na večeři, zítra na narozeninovou oslavu, v neděli budu mít kocovinu, v pondělí příjde Ježíšek (možná) a v úterý jdu opět pít (Soňo, ach, Soňo..).

Poslední dobou při cestách vlakem ze/do školy usínám. A taky ve škole. Tento týden jsem už párkrát zabrala, ale zvýšené a nepříjemné hlasy vyučujících mě vzbudily.

Mám pocit, že se měním, sama sobě před očima.

Máma je na mě naštvaná.


K tý fotce.
Každý by si měl střežit svou pravou identitu.

Jen takový nápad, mělo to být celé úplně jinak, ale neměla jsem čas ani náladu se s tím prdět. Tak snad příště. Maybe.

Jo. A má to něco vystihnout.




3 komentáře:

  1. ta fotka je strašně krásná :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná fotka, to mi připomnělo, že ples naší školy je v duchu masek a já jsem zvědavá, jestli na mě zbyde nějaká hezká ... nemám ani tušení, kde ji jinde sehnat. :D Tobě však sluší, máš krásné kukadlo, věřím, že i to druhé je stejně krásné. :D
    Předpokládám, že dnes máš teda kocovinku, tak přeji krásné svátky a snad ti není tak moc zle. :D

    OdpovědětVymazat