úterý 25. prosince 2012

I'll be so... fat!


Dostala jsem mnoho krásných dárků, ale z vlastní vůle i důvodů vám je neukážu. Nechci, aby mi někdo nedejbože záviděl anebo se mi vysmíval, říkal, že jich mám málo nebo naopak hodně. A ani nemám v povaze se něčím chlubit. Prostě jsem spokojená.

Mám pocit, že mám 100 (možná i 200) kg navíc. V nových šatech a lodičkách (ano, dobře, dostala jsem šaty a lodičky) mám až zvláštně hezký nohy, nejspíš nějaký nový (zatím ještě neprostudovaný) optický klam.

Pocity z letošních Vánoc jsou různé. Nejsem z nich tak paf jako dřív, neprožívám je a z některých reakcí jsem víceméně na rozpacích. Ale s rodinou mi bylo hezky a příjemně a takovej smích, jako při letošním vánočním rodinném focení, jsem ještě nezažila.

Doufám, že jste si včerejší Štědrý den a dnešní Boží hod Vánoční užili a nadále se budete věnovat pouze příjemným věcem (tudíž školu a nadcházející zkoušky zahrabeme hluboko pod zem).

naše velmi originální ozdoby
Kamil, největší překvápko aneb "like a child"

se ségrou a tatkou

5 komentářů:

  1. so sestrou ste si strašne podobné :))

    OdpovědětVymazat
  2. Letos to byly první Vánoce, kdy jsem z nich nebyl tak "vypleskanej" jako vždycky, to máme naprosto identické - jako to zahrábání školy pod zem :D

    OdpovědětVymazat
  3. Se sestrou mi přijdete skoro stejné, takové podoby bývají šílené. Mám kamarádku, která je se svou sestrou hodně podobná a málem jsem se s tou její sestrou zdravila, jak kdybych ji znala nevím jak dlouho a to se vlastně neznáme. :D
    Taky nemám ráda, když někdo fotí všechno, co dostal, pak má každý své mínění atd. Ale fotka třeba těch věcí, které nám udělaly největší radost ... ta na škodu není a sama jsem si ji pořídila. Ale chlupaté ponožky na spaní opravdu fotit nepotřebuju. :D:D
    Jinak krásné fotky. Hold, Vánoce jsou každým rokem míň procítěné, záleží jen na nás, jestli to budeme ignorovat a vrhnem se do nich po hlavě a s nadšením a nebo to necháme tak, jak to je. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak dvojčata! Na první pohled není vůbec poznat, která jsi ty :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, rada by som ťa pozvala na moju giveaway, ktorá už o pár dní končí:
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat